Monday, August 22, 2011

hAtiKu rEMuk LG....

xtaw la knp.... ati aku ase berkecai sgt ble tgk fb die....
upenye die dh ade gf....
ptt la die dh xmsg aku....
sekurang2 nya die bgtaw aku knp die mendiamkan diri....
aku selalu tertanya-tanya knp die diam??
ble aku tgk fb die upenye die dh ade awek...
hbs selama ni yg ko kate pernah ske aku dlu knp??
ko muncul dlm hdp aku....
aku hepy sgt.....
sbb aku dh lme ske ko dr sklh rndh lg.....
tp aku wt xtaw sbb ramai sgt ske kt ko time 2.....
tp skrg aku dh jumpa ko blk....
aku ingt ko btl2 ske kt aku....
tp ko just bg hrpn jer kt aku.....
aku hepy sgt ble dh jmp ko....
tp ni yg aku dpt dr ko....
knp mesti cmni ko wt kt aku??
pe slh aku ek??
klo xske aku pun ckp jela....
jgn ske bg hrpn kt aku.....
ko kn taw yg aku mmg ske ko dr sklh lg....
xkn i2pun ko xfhm kot.....
xtaw nk ckp cmne dh.....
ko btl2 wt aku sedih....
TQ 4 everything selama kite kwn smula....
pe2 pun semoga bhgia la ek....

No comments:

Post a Comment