Sunday, November 6, 2011

KekESaLAn.....

betul kata pepatah kan....
' kerana mulut badan binasa '
aku pun dh terima binasa 2....
semuanya berpunca dari keceluparan mulut aku.....
aku telah mengeluarkan kata2 kesat pada seseorang yang aku sayang.....
sehingga dia mengeluarkan perkataan ' putus ' kepadaku.....
sungguh sedih hingga tidak menahan air mata dari mengalir.....
aku tidak sedar mengeluarkan perkataan begitu kepada beliau....
kerana tertekan dengan masalah yang sedang dihadapi olehku....
seolah-olah dia tidak memahamiku ketika ini.....
aku jadi bertambah tertekan dengan mesej yang diberikan oleh nya....
oleh sbb itu aku telah mengeluarkan perkataan yang kurang enak didengar oleh sesiapa....
sehingga dia mengatakan ingin memutuskan hubungan denganku....
aku redha tp daam masa yang sama aku cuba tuk memujuknya....
dia meminta tempoh tuk berfikir....
perlu ke?? knp aku diseksa begini sedangkan aku pernah bg peluang ke2 kpdnya.....
perlu ke tukku menunggu jwpn dari beliau??
klo jwpnnya positif alhamdulillah, aku gembira....
klo jwpn yang akan diberikan adalah negatif??
aku terpaksa redha dgn apa yang terjadi....
mungkin dugaan tuk aku lbh matang dlm perhubungan.....
TQ ALLAH...... <3



No comments:

Post a Comment