Saturday, February 11, 2012

penipu pny jantan....

menyesal gier aku cye kt kau 100 % la....
upenye kau telah menipu aku.....
aku byk hbskan mse, duit ngn kau....
ini die blsn yg aku dpt.....
aku mmg xpernah jmp jantan cm kau la....
hrp jer mke hensem tp perangai kalah syaian kt dunia ni....
klo la aku taw kau perangai cmni aku xkn la lyn sial !!!
ps 2 skrg ni kau nk libatkan awek n mak kau lak....
jantan jenis ape la ko ni....
xmacho lgsg la, xgentle lgsg la.....
wat malu jela.....
agk2 la bro, kau 2 polis diraja malysia tapi perangai cm penyangak....
awek kau xcya kn sal kau ngn aku cmne....
xpela tp suatu ari 6t kau n awek kau xkn bhgia sgt la....
ntah2 6t kau yang jantan ni akan cri melutut kat aku lak....
masa 2 kau taw langit 2 tinggi ke rendah ye bro.....
aku xheran klo kau akan jadi cm 2....
sbb laki yang khianat kt aku selalunya akan jadi cm 2 la.....
jadi berjaga2 la ye...hahaha

No comments:

Post a Comment