Thursday, March 1, 2012

keliru???

aku xtaw knp ngn dunia aku skrg....
selalu sgt timbulkan mslh yg dibuat sendiri......
smpai aku sendiri menyampah ngn diri aku skrg.....
aku nak cm dlu.... xdek sebarang mslh pun....
hidup aku aman jer , hepy jer sokmo....
after my parents died aku jd kuat sensitif.....
kenapa ek??
hidup aku xpernah hepy walaupun aku nmpk hepy.....
aku bkn nk slhkn sesiapa tp aku slhkn diri sendiri.....
perangai aku cmni wt org benci la.....
aku taw semua 2 bkn aku xtaw tp aku xtaw knp.....
aku cuba control tapi sama gak....
smpai aku sggp ponteng kls n keje (praktikal).....
mybe sbb aku dh byk sgt wat slp n wat bende yg sepatutnya aku xpatut wat....
inilah blsnnye atas perbuatan aku tue.....
tuhan nak tunjuk bkn ssh pun....
syawa, syawa, syawa.....
suka sangat wat hal ngn org la.....
bawak2 lah bertaubat ye SAHWALINA.....

No comments:

Post a Comment