Sunday, July 22, 2012

tiga tahun tanpanya.... :(

sungguh  tak sangka dalam hepy2 aku sekaang dah tiga tahun aku kehilangan kedua ibu bapaku yang tercinta. macam tak percaya jer. sekejap jer masa berlalu kn. tapi dgn adanya akak2 n abang2 aku mendorong aku tuk tidak terlalu memikirkan kesedihan kehilangan mereka. sapa yang tak sedih kalau orang yang kita sayang pergi tuk selamanya. mereka xsempat melihat aku memegang segulung diploma di depan mereka. hanya itu jer harapan mereka dari aku. dalam pada kesedihan aku kehilangan mereka, akhirnya aku tamat belajar. alhamdulillah berkat doa keluarga aku. insyaallah aku akan teruskan perjuangan ini demi harapan mereka. ABAH MAK , adik akan tunaikan tanggungjawab adik sebagaimana tangunggjawab yang telah diberikan. adik xkn lupakan harapan mak n abah. doakan adik berjaya dunia n akhirat. 

MOGA RAYA TAHUN NI MENJADI RAYA YANG BERMAKNA BAGIKU :)

No comments:

Post a Comment